Natječaji

Povećanje energetske učinkovitosti i korištenja obnovljivih izvora energije u proizvodnim industrijama

Fond:Europski fond za regionalni razvoj

Operativni program:Operativni program „Konkurentnost i kohezija“ 2014-2020.

Tip natječaja:Otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga (bespovratna sredstva)

Status:otvoren od 10.10.2017. do 17.1.2018.

Nadležno tijelo:Ministarstvo zaštite okoliša i energetike

Područje:energetska učinkovitost

Prijavitelji:mali i srednji poduzetnici, mikro poduzetnici, veliki poduzetnici

Sažetak: Poziv se provodi u okviru Operativnog programa ” Konkurentnost i Kohezija 2014.-2020.”, Prioritetne osi 4 “Promicanje energetske učinkovitosti i obnovljivih izvora energije”; Specifičnog cilja 4b1 “Povećanje energetske učinkovitosti i korištenja OIE u proizvodnim industrijama”.

Ukupan raspoloživ iznos bespovratnih sredstava za dodjelu u okviru ovog Poziva je 114.000.000,00 HRK.

Minimalni iznos potpore po pojedinačnom projektu: 350.000,00 HRK
Maksimalni iznos potpore po pojedinačnom projektu: 20.000.000,00 HRK

Prijavitelji

Prijavitelji u sklopu ovog Poziva mogu biti mikro, mala, srednja i velika privatna poduzeća[1] registrirana za obavljanje djelatnosti iz područja proizvodne industrije koja uključuju sve proizvodne i prerađivačke djelatnosti u skladu s Nacionalnom klasifikacijom djelatnosti objavljenoj u Odluci o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2007 – NKD 2007 (NN 58/27, 72/07), osim djelatnosti proizvodnje i prerade hrane, pića i duhanskih proizvoda. U skladu s gore navedenim opisom i Odlukom, prihvatljivi su prijavitelji koji su poduzeća registrirana za obavljanje djelatnosti iz područja B, odjeljaka 05-09 te područja C, odjeljaka 13-33.

Svrha (cilj) poziva

Svrha poziva je poduprijeti provedbu mjera energetske učinkovitosti i/ili mjera za korištenje obnovljivih izvora energije koje će u proizvodnim pogonima dovesti do smanjenja potrošnje isporučene energije od minimalno 20% u odnosu na referentnu isporučenu energiju odnosno u odnosu na potrošnju isporučene energije prije provedbe mjera.
Uz mjere energetske učinkovitosti i/ili ugradnje opreme za korištenje obnovljivih izvora energije u proizvodnim pogonima, projektni prijedlog može uključivati i mjere energetske obnove zgrada pratećih proizvodnom pogonu, koje su isključivo povezane s proizvodnim procesima industrijske i/ili proizvodno-gospodarske namjene (kao što su uredske zgrade, proizvodne hale i sl.) (u daljnjem tekstu: zgrade). U tom slučaju, podupirat će se provedba mjera energetske učinkovitosti i ugradnje opreme za korištenje obnovljivih izvora energije koje će u zgradama dovesti do smanjenja potrošnje isporučene energije za grijanje/hlađenje od najmanje 40% u odnosu na potrošnju isporučene energije prije provedbe mjera.

Ovaj se Poziv vodi kao otvoreni postupak u modalitetu privremenog Poziva na dostavu projektnih prijedloga s krajnjim rokom dostave projektnih prijedloga do 17. siječnja 2018. godine, a dostava projektnog prijedloga dozvoljena je najranije od 10. studenog 2017. godine. (www.strukturnifondovi.hr)

 

Pogledaj više

Javni poziv za prijem poduzetnika u Poduzetnički inkubator – Virovitičko – podravske županije

Na temelju članka 5. Pravilnika o uvjetima i načinu korištenja poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o., direktor Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o., dana 01. lipnja 2017. godine, objavljuje

 

 

JAVNI POZIV

za prijem poduzetnika u Poduzetnički inkubator Virovitičko-podravske županije d.o.o.

na lokaciji u Virovitici, Ulica Poduzetnička zona II 18

 

 

I.

Predmet Javnoga poziva je davanje na korištenje poslovnog prostora kojima upravlja Poduzetnički inkubator Virovitičko-podravske županije d.o.o. i to kako slijedi:

 

Oznaka prostora Površina (m2) Namjena prostora Etaža
B-7 42,55 Uredski prostor Kat
B-9 42,55 Uredski prostor Kat
B-2 55,77 Uredski prostor Kat
B-4 55,77 Uredski prostor Kat

 

Poslovni prostori opremljeni su uredskim namještajem i informatičkom opremom za jedno radno mjesto.

 

                                                                        II.

Kandidat za prijem u Poduzetnički inkubator treba zadovoljiti sljedeće uvjete:

  • status poduzetnika početnika i/ili inovatora,
  • sjedište/prebivalište na području Virovitičko-podravske županije,
  • obavljati jednu ili više sljedećih djelatnosti:
  • proizvodnja koja ne generira štetne utjecaje,
  • djelatnost iz područja ICT-a,
  • djelatnost multimedije, digitalne grafike, arhitekture i građevinarstava, elektrotehnike ili elektroničkog poslovanja,
  • ostale uslužne djelatnosti vezane za proizvodnju,
  • pakiranje proizvoda.

 

Poduzetnik početnik je poduzetnik koji u vrijeme podnošenja Zahtjeva za prijem u Poduzetnički inkubator upisan u odgovarajući registar (obrtni registar, sudski registar i dr.) najviše do 3 godine.

Pod poduzetnikom početnikom smatraju se i osobe koje nisu registrirale djelatnost, ali namjeravaju obaviti registraciju u roku 1 (jedan) mjesec od primitka Odluke o  korištenju  poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora.

 

Inovator je pojedinac ili poslovni subjekt koji ima razvijen proizvod/uslugu/tehnologiju za koju je ishodio zaštitu industrijskog vlasništva (žig, patent, dizajn) u Republici Hrvatskoj i/ili inozemstvu ili nije ishodio zaštitu industrijskog vlasništva, ali je za inovativni proizvod/uslugu/tehnologiju nagrađen na izložbama i sajmovima inovacija.

 

Iznimno, poduzetnici  koji žele u Poduzetničkom inkubatoru razvijati projekt iz područja ICT-a, multimedije, digitalne grafike, elektrotehnike ili elektroničkog poslovanja, uključujući znanstvene institucije, studente i inovatore, a koji ne ispunjavaju uvjete iz ove točke, mogu biti primljeni u Poduzetnički inkubator bez obzira na status i sjedište.

 

Iznimno, u Poduzetnički inkubator može biti primljena udruga čija djelatnost je usmjerena na razvoj gospodarstva (gospodarsko interesno udruženje, klaster i sl.).

 

III.

Prednost pri dodjeli raspoloživog prostora Poduzetničkog inkubatora imaju poduzetnici iz prethodne točke prema sljedećim kriterijima:

  1. obavljanje proizvodne djelatnosti koja nije dovoljno zastupljena u Virovitičko-podravskoj županiji,
  2. obavljanje djelatnosti vezanu za ICT sektor,
  3. broj zaposlenika,
  4. obavljanje djelatnosti koja ima izvoznu orijentaciju ili supstituciju uvoza,
  5. obavljanje djelatnost iz područja multimedije, digitalne grafike, arhitekture i građevinarstva, elektrotehnike ili elektroničkog poslovanja.

 

IV.

Poduzetnici koji ne mogu biti primljeni u Poduzetnički inkubator su:

  • koji se bave samo trgovinom i/ili ugostiteljstvom,
  • kladionice i kockarnice,
  • poduzetnici s tehnologijama koje zagađuju okoliš,
  • poduzetnici koji bi svojom djelatnošću (bukom i slično) remetili poslovanje ostalih poduzetnika u Poduzetničkom inkubatoru,
  • poduzetnici čija djelatnost ruši ugled Poduzetničkog inkubatora, te ne posluju u skladu s praksom “dobrog gospodarstvenika”.

 

V.

Opremljeni poslovni prostori iz točke I. ovog Poziva dodjeljuje se na korištenje na rok do 5 godina poduzetnicima iz točke II. ovog Poziva ako obavljaju djelatnosti iz područja ICT-a i proizvodnje, dok poduzetnicima iz točke II. ovog Poziva koji obavljaju djelatnost multimedije, digitalne grafike, arhitekture i građevinarstva, elektrotehnike, elektroničkog poslovanja, te ostale uslužne djelatnosti prostor se dodjeljuje na korištenje na vrijeme do 3 godine.

 

VI.

Jedinična cijena za poslovne prostore iz točke I. ovog Javnog poziva utvrđuje se u iznosu od 45,00 kn/m2/mjesec (bez PDV-a).

 

Korištenje čajne kuhinje, konferencijske dvorane do 3 puta mjesečno, te usluga: pristup Internetu, nadzor nad ulazom u objekt, pružanje informacija posjetiteljima, briga o sigurnosti prostora, parkiranje za zaposlenike, poslovne partnere i posjetitelje tijekom radnog vremena Poduzetničkog inkubatora uključeno je u navedenu cijenu po metru kvadratnom korištenog poslovnog prostora.   

 

Pored naknade za korištenje poslovnog prostora, te usluga iz prethodnoga stavka, poduzetnici snose troškove za toplinsku i električnu energiju, potrošnju vode, komunalne usluge i ostala davanja u skladu s važećim propisima (režijski troškovi).

 

Troškove iz prethodnog stavka (režijske troškove) korisnici snose za prostor koji im je dodijeljen na korištenje, te za zajedničke dijelove zgrade sukladno kriterijima određenim odlukom direktora Poduzetničkog inkubatora.

 

Za naknadu za korištenje poslovnog prostora i režijske troškove, Poduzetnički inkubator mjesečno će poduzetnicima ispostavljati račun.

 

Korisnik poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o. može ostvariti subvenciju Virovitičko-podravske županije sukladno uvjetima Programa potpore subvencioniranog korištenja poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o.   

 

VII.

Poduzetnički inkubator Virovitičko-podravske županije d.o.o. nudi korisnicima poslovnog prostora i sljedeće usluge:     

  • usluge knjigovodstava,
  • poslovno savjetovanje,
  • izradu poslovnih planova i investicijskih studija.

 

VIII.

Poduzetnik zainteresiran za prijem u poslovni prostor Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o. koji je upisan u odgovarajući registar obvezan je dostaviti sljedeću dokumentaciju:

  • pisani zahtjev za prijem u Poduzetnički inkubator (na propisanom obrascu),
  • dokaz o registraciji (izvod/rješenje iz odgovarajućeg registra),
  • poslovni plan ili elaborat razvojnog programa,
  • izjavu da ukoliko njegov zahtjev za korištenje poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora bude prihvaćen, da će u roku od 1 (jedan) mjesec od primitka Odluke o odobrenju korištenja poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora započeti obavljati djelatnost u prostoru Poduzetničkog inkubatora (na propisanom obrascu).

 

Poduzetnik zainteresiran za prijem u poslovni prostor Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o. koji nije upisan u odgovarajući registar obvezan je dostaviti sljedeću dokumentaciju:

  • pisani zahtjev za prijem u Poduzetnički inkubator (na propisanom obrascu),
  • poslovni plan ili elaborat razvojnog programa,
  • izjavu da će u slučaju prihvaćanja njegovog zahtjeva za korištenje poslovnog prostora  Poduzetničkog inkubatora registrirati poslovnu djelatnost u odgovarajućem registru u roku od 1 (jedan) mjesec od primitka Odluke o odobrenju korištenja poslovnog prostora   Poduzetničkog inkubatora (na propisanom obrascu),         
  • izjavu da će ukoliko njegov zahtjev za  korištenjem  poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora bude prihvaćen, u roku od 2 (dva) mjeseca od primitka Odluke o odobrenju korištenja poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora (po prethodno obavljenoj registraciji), započeti obavljati djelatnost u prostoru Poduzetničkog inkubatora (na propisanom obrascu).

 

IX.

Za uređenje ostalih uvjeta i odnosa koji nisu sadržani u ovom Javnom pozivu primjenjuje se Pravilnik o uvjetima i načinu korištenja poslovnog prostora Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o. koji je sastavni dio ovog Javnog poziva, te druge odluke i akti Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o., te zakonski propisi.

 

X.

Propisane obrasce za prijem u poslovni prostor Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o. zainteresirani poduzetnici mogu podići u prostorijama Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o., Ulica Poduzetnička zona II 18, Virovitica, radnim danom od 8:00 do 14:00 sati ili na web adresi http://www.enkubator.hr.

 

XI.

Javni poziv je otvoren do 31. kolovoza 2017. godine.

 

U slučaju da se ne popuni  poslovni prostor po ovom Javnom pozivu, za preostali poslovni prostor  uputit će se novi Javni poziv.

 

XII.

Pisani zahtjev s pripadajućom dokumentacijom iz točke VIII. ovog Javnog poziva potrebno je dostaviti u zatvorenoj omotnici s naznakom: “ZA NATJEČAJ – ZA POSLOVNI PROSTOR” najkasnije do 31. kolovoza 2017. godine na adresu:

 

Poduzetnički inkubator Virovitičko–podravska županije d.o.o.

Ulica Poduzetnička zona II 18

33000 Virovitica.

 

XIII.

Sve dodatne informacije u vezi s ovim javnim pozivom, te dokumentacija za podnošenje  mogu se dobiti svakog radnog dana u vremenu od 8:00 – 14:00 sati u sjedištu Poduzetničkog inkubatora Virovitičko-podravske županije d.o.o., Ulica Poduzetnička zona II 18, Virovitica, na telefonski broj: 033/638-288 ili na e-mail: ured@enkubator.hr.

 

 

U Virovitici, 02. kolovoza 2017. godine,

 

 

 

DIREKTOR:

Bojan Mijok, mag.oec.

 

                       

 

 

 

Pogledaj više